Friday, 16 May 2014

MAWAR FAREEDA FANPAGE BUAT HAL LAGI!

Assalamualaikum,

salam jumaat, jumaat yang mulia ni mcm tak best pulak dengar n baca pasal bende ni kan.. macam tak serik pulak adminFB die ni,,

nah baca ni


wahhh hebatnyer tudung ni! nasib baik die tak bg tau tudung ni kalis api!,, bersangka baik je lah,, mungkin maksud die, pakai pisau mainan! LOL

customer complain seharusnya awak memohon maaf pada dia jika benar bende ini terjadi, dan cuba cari jalan penyelesaian dengan memohon die untuk datang menghantar semula ke butik dan terangkan padanya apa yang die boleh lakukan,, awak beniaga,, tp hanya memikirkan keuntungan tanpa memikirkan kepuasan pelanggan, meniaga apakah itu?

Fareeda ni bukan butik cikai-cikai,, aku boleh levelkan dah level butik mewah,, tp cara layanan pelanggan awak dah macam meniaga pasar malam,, meniaga pasar malam pun pandai jaga customer sbb nak customer tu datang lagi,,

complain tu kan salah satu cara untuk kita memperbaiki kesilapan, dan kelemahan,, dan dari complain itu jugalah kita dpt tau mana yang harus diperbetulkan supaya kita lebih maju! ok admin mawar fareeda fanpage.

takyahla nak boikot-boikot ke ape,, aku pun sekadar memberi sedikit pandangan tentang isu ini.. kalau nk terima terima lah dengan hati terbuka,, kalau tak boleh terima,, takpelah.. abaikan je..

thanks 4 ur time
xoxo PuanHusna

p/s: nak ke pahang pulak esok,, haiyaaakkk

14 comments:

  1. yessss..setuju...nampak keangkuhan di situ...Allah SWT juga yang berkuasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa kan ka mar.. kalau die jawab elok sikit mesti customer die pun puas hati kan..

      Delete
  2. Macam macam hal , naseb baiklah aku tak hamak nak pergi beratur panjang2 semata untuk tudung macam ni. Baik aku bersesak2 dekat Muaz. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom gi MUAZ nak beli tudung 20 pelisssss hahah

      Delete
  3. haish. mmg xserik2 ea admin ni.hmmm. pegi jalan Tar lagi bagus n murah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jommmmm pegi MUaz eehhh promo pulak heheheh

      Delete
  4. liz pun stuju, spatutnya dia jawab betul ke terjadi macam tu, boleh ceritakan tak dan nnti kami periksa semula ke. atau boleh bawakan contoh ke kedai kami ke. aishh mawar ni reti cari pekerja ke tdk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la liz,, free2 yang busuk nama si mawar ni pulak kan.. haishh.. harap pihak mawar boleh la anta staff die pergi amik kursus customer service.. :)

      Delete
  5. Replies
    1. hahahaha bukan betik je mama,, pisang, nangka,, cempedak,, durian semua la hehehe

      Delete
  6. Cara jawab macam x berhemah, penggunaan bahasa pon nak tak nak je. geram pulak. hahaha. nasib bek memang tak pakai tudung mahal tu. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh iday, kita ni walaupun menaip kan,, boleh membawa spirit dari apa perasaan kita sebenarnya,, blh tau org tu marah ke,, benci ke,, suke ke, sopan ke,, kannn.. so berkhemah la dlm menaip kannn :)

      Delete
  7. org pahang cakap..ni bodoh piang namanye
    xblaja dari kesilapan yg lepas...huhhh..sib baik la xminat pkai tudung dorg..
    angkuh sgt gayanye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha siap ada org pahang cakap lagi hehehe,, xpe la semoga mereka terus success je lah hehe

      Delete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...