Friday 18 April 2014

#Nuffnang- Premiere Screening of Brick Mansions

Assalamualaikum,,

salam jumaat,,

yeehhhh dpt tgk wayang lagi,, I LOVE U NUFFNANG ngeehhhhhh,
 ape la pulak cite minah ni dapat kan,, disebabkan kerajinan aku ni masuk contest kt blog nuffnang tu, dan jawapan yang mengarut-ngarut,, hehehe and i got it bebeh,, kali ni aku berjaya menempah tiket untuk g tengok cite BRICK MANSIONS, kenapa aku nak g tgk cite ni,, sbb die punyer pelakon adalah
Paul walker, walaupun die dah pun tiada, ni adalah antara cerita lakonan die yang terakhir sebelum die pergi..




mesti korang pun pelik, mcm mane la aku ni asyik dapat je kan tiket tgk wayang ni,, aku ni main rasuah ke.. hehehehe aku ni bukan nyer dh lama dengan nuff ni, baru2 lagi berkenalan,, tapi berkat kemengarutan aku menjawab contest ni aku dapat la,, meh aku bg tips sikit macam mane nak menang.. hehehehe *macam power je kan..

ok untuk contest-contest yang di anjurkan oleh nuff ni, kebanyakannyer bukanlah nakkan jawapan betul atau salah,tetapi nakkan, mcm mane creative korang memberi jawapan.. haaaa creative sangat ke aku ni kan,,, nah tgk jawapan aku ni...


hahhaaha ini bukan creative husna ini mengarut namenyer hekhekehk. ape2 pun tepulang pada rezki juga kannn .. ok, disebabkan contest ni punyer dateline 20/april/2014,and sempat lagi kalau korang nak join aku tgk cite ni,, jom lahhhh masuk contest ni,, sile sile,, pegi kt blog nuff tu dan jawab je kt comment box bawah tu.. untung2 dpt g tengok movie and its free, ngehhhh

Tq nuffnang

and thanks for your time people,
XOXO Puan Husna


p/s: semalam bersedih, dan takkan selamanya sedihkan.. :)

4 comments:

  1. cam best je...xpa2...nanti pnat nak try gak lah buat cm una buat...hihiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh try la,,, ape2 pun tepulang pada rezki kann hehehe :)

      Delete
  2. Wah.. Tahnaih atas kerajinan tu..

    ReplyDelete
  3. congrats! selamat menontong ye..enjoy the movie

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...