Friday, 18 April 2014

GA Cuci Lemari By Mamamursyid. Blogspot. Com

Assalamualaikum,

salam jumaat,

harini aku dengan berbesarhati ingin meng"join"kan diri dalam GA hehehehehe
simple mimple je die punya syarat,, siap takde paksaan lagi tau hekhekhek, macam biasa kalau mau join ini GA haaaa kasi click ini banner... tarrraaaaaaaa

tarikh tutup penyertaan : 16 Mei 2014

haaaa kenape la comel sangat name GA ni kan hekhekhek,, sbb menurut mama mursyid ni,, die nak bg hadia, yang datang dari almari die, dan yang belum dipakai lagi,, beli je tp tak pakai,, haaaa camtu la.. ehehehhe

ok tapi mama minta untuk jawab 2 soalan mudah

1. siapa nama anak mama?
AHMAD MURSYID BIN AHMAD KHUSHAIRY (ye la nama pun mama mursyid takkan nama anak seman kan hehehehe siap bg bin lagi tau heeee)

2. Apa pekerjaan mama?
Cikgu dan suri rumah,, (hahaahah jawapan dah diberi tahu dh kt blog mama ni eheheh)

ok ape lagi,, jom la kita support mama punya GA ni.. serius hadiah pun comel2 :)

thanks for your time
xoxo Puan Husna

p/s: jom la support GA dari rakan2 blogger kita,, aku pun kalau berkesempatan tak jadi masalah nk join, selain dpt tambah kenalan, untung-untung dapat hadiahhh gituuulahh :)

14 comments:

  1. GA yg menarik.. all the best to you~~~~~~~~

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum husna, sheila singgah follow sini. hehee semoga berjaya dan murah rezeki ya. singgah menabung inti jugaaa ~~~

    ReplyDelete
  3. Assalam, datang dari ga yang same. Slmat kenal :D

    http://mawarmialah92.blogspot.com/2014/04/ga-cuci-lemari-by-mamamursyid-blogspot.html

    ReplyDelete
  4. Selamat berjaya! Bw dari segmen yg sama :)
    http://nurulhidayahdiary.blogspot.com/2014/04/ga-cuci-lemari-by-mamamursyidblogspotcom.html
    Join follower blog Husna yg ke #156^^

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...