Thursday 20 March 2014

Konsert Life in Colour -ZOUK DIBATALKAN!!

Assalamualaikum

Hello Readers,
Hellow Sweetie, (hehe tetibe teringat cite industan semalam)



ok sepeti yang mana sedia maklum, ramai yang menetang untuk konsert2 berunsur party diadakan dinegara ini, aku sangat berbanga dengan keperihatinan yang makin meluas untuk membantah mengadakan event2 seperti ini di malaysia, dan untuk pengetahuan korang, bulan April ini sepatutnya telahpun di atur satu even LIFE IN COLOUR yang lebih kurang dengan event FMFA ASOT650 yg mengakibatkan 6 maut tu, dan kalini  di Sepang,

Setelah mendapat batahan dilaman sosial, dan semakin ramai lantang bersuara tentang membantah even sebegini diadakan di malaysia,, aku boleh tabik spring kat organizer yang memilih langkah untuk MEMBATALKAN even ini, Tahniah aku ucapkan kepada penganjur, kerana mereka bukan hanya memikirkan keuntungan semata-mata, tetapi masih mengambil langkah menjaga sensitivity orang Malaysia tu sendiri..

dan Tahniah juga aku ucapkan kepada kalian yang berani untuk bangkit menetang even2 sebegini. dan tampa suara2 lantang dan berani dari kalian, mungkin even2 mcm ni akan terus berleluasa di malaysia ni. jangan takut menegakkan kebenaran, jangan malu menghalang kesesatan.

ok bagi u alls yang dh pun membeli tiket untuk berparty tu, pihak organizer telahpun sediakan full refund untuk kalian dptkan balik duit korang..  ok Bye..

thanks for you time sweetie
xoxo Puan Husna



 

2 comments:

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...