Friday 7 March 2014

Premiere Screening Nuffnang - NEED FOR SPEED!

Assalamualikum,

Happy Friday readers yang gojes & hensome,





yeeehhhhhhhhhh!!
aku dpt pairs tiket untuk NEED FOR SPEED premier screening!!!!
i loebiiiuuu Nuffnang TQ
ok yang ni aku betul2 excited,.. mane tah nyer  tiap kali  kalo balik gombak lalu kat MRR2
je nampak la poster sebesar2 nya pasal movie ni melambai2 kat aku, kt area melawati tu.. ceh menduga iman, kalo nk g sendiri mr.H pun cakap ala penuh la ape la.. last2 beli CD tgk kt umah.. huh!

so ternampak la contest nuffnang untuk tiket cerita ni, ape lagi, mencuba nasib untuk masuk
sbb die cuma sediakan 15 pairs je yang ada untuk contest ni.. n alhamdulillah i got it bebeh!
wing wing joget2 sikit..

aku adalah pengila action movie terutama, cerita omputih la akn. and aku juga pengila game race2 mcm game need for speed ni.. n yang pasti hero hensome boleh gitu?

nah aku blanjer sikit trailer cite ni ok..





tak sabar nak pegi tengok ni,..

ok thanks 4 ur time people..
xoxo Puan Husna


p/s : esok nk g kenduri kawin dee, nak beli hadiah ape ek?




4 comments:

  1. Kate nak beli baju tido ! Hahahaha. Tunggg ar ada masa nak tengok movie. Y___Y

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe jangan la ckp kt sini malu lahhhh,, hahah

      Delete
  2. una !! semalam bella g tgok, best nye.. lawak + aksi + sedih

    ReplyDelete
    Replies
    1. alllaa tak aci.. bella tak ajak kite pun hehehe.. ni jelous no, nk g tgk jugak la nti hehe

      Delete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...