Thursday 18 September 2014

Siap Company Profile Untuk Company Sendiri.. :) Excited!

Assalamualaikum,

syukur kepada Allah yang melimpahkan rezeki buat umatnya,, yang memberikan rahmat buat seluruh umatnya..

Alhamdulillah,, impian untuk memiliki syarikat sendiri insyaallah kini berada di fasa terakhir pelaksanaannya,, Allah hu Akbar.. tak tahu mcm mane nak cerita perasaan sekarang,, gembira tak terkata, ok mmg nak nangis sbb telampau bersyukur sangat sangat, bersyukur tak terhingga. maaf bukan niat untuk riak tapi nak mendorong orang lain untuk jadi business women/man mcm aku dan mr.H jugak selain nak berkongsi cerita gembira heheheh

mungkin ini baru permulaan bagi aku:)

dalam setiap kejayaan yang kita nak capai pasti ada naik turun, jatuh sungkur semua aku rasa,, mcm mane sakit mula berniaga,, dengan duit tingal RM 2.00 dalam poket nak makan dengan mr.H beli meggi kongsi 2 orang, Hanya Allah yang tahu.., untuk dapatkan walaupun sedikit pada awalnyer.. menangis sorang2 bile takde orang beli.. fuhhh mencabar.. tp alhamdulillah,, aku masih positifkan diri dan aku kuatkan mr.H dan mr.H kuatkan aku. kawan-kawan pun alhamdulillah ramai sangat yang beri sokongan, datang kedai beli... untuk kitorang terus bangun dan usaha sama-sama.. Aku percaya Allah tu tak kejam,, die nampak usaha kita.. dan aku sangat sangat bersyukur dengan apa yang die bagi..

die bagi kitorang rasa macam mane sakitnya bile jatuh,, dan pelahan-lahan die bagi kami rezeki yang bagi aku mmg sangat lumaiyan.. sebak aku nak cerita.. betapa besarnya Rezeki Allah,, bertapa hebatnya kuasa Allah,, yang aku sendiri tak duga sampai begini mudah die beri aku.. aku tau yang die uji cuma sedikit.. ad orang lain lebih kuat ujian die beri..



harini aku dah pun siapkan company profile untuk aku bentangkan untuk tender-tender yang bakal aku masuk.. segalanya mudah dan Allah permudahkan.. isnin ni.. insyaallah,, aku ngan mr.H akan ke SSM untuk mendaftarkan syarikat ini secara rasmi.. aku harap segalanya akan lancar..

kini kitorang dah mula hantar stock untuk sarapan pagi, dan minum petang di 4 kedai dan insyaallah akan ada 6 kedai lagi akan menyusul.. dan mungkin lebih.. dan aku dah pun dapat tender dengan catering untuk jadi salah satu menu mereka. dan jika segalanya terus lancar,, aku akan berhenti kerja dan akan full time menguruskan ini bersama mr.H. ya Allah besar betul pemberian die.. aku harap aku akan terus ingat dan tak mendongak dengan apa yang aku ada,,

aku harap korang-korang-korang akan tegur aku bile aku lupe..

thanks for your time love
xoxo Puan Husna

p/s: nak pegi cari baju utk buat uniform rasmi :)


10 comments:

  1. alhamdullilah
    gembira anum dengar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.. TQ anumm :) berita gembira kita kongsi same-same :)

      Delete
  2. Replies
    1. TQ babe.. ko la antara org kuat yang sentiasa ada waktu jatuh bangun aku :) tq babe tq tq tq i love u love u love u

      Delete
  3. Wah...alhamdulillah..seronoknyer...slow2 n berjaya...

    ReplyDelete
  4. tahniah buat husna sekeluarga..rezeki buat husna..
    muda lagi sudah mula berjaya..akak tumpang gembira..

    ReplyDelete
  5. Mashaallah.. mabruk ^^
    Semoga dipermudahkan urusan company :)

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...