Monday 8 September 2014

Cabaran 10 Hari DAY 5 - 5 Foods Nyum Nyumm :)

Assalamualaikum,,

cabaran diteruskan lagi untuk DAY 5 - 5 Foods,, Ok yang ni i likeeesss,, bab makan heeehhh,, mmg paling laju husna la kan,,

bak kata mr.H awak ni bagi ape semua die telan,, kalo makanan kucing tu boleh makan pun aku makan hahahahaha *joke

ehem ehem,, kalau sape lapar jgn tgk ehh,, tkt menjejer air liur basah keyboard nanti hahahahaha.

1. ROTI JALA MR.OS



haaahahaha ni fav food ke nak promote ni.. hahahaha tp mmg sejujurnya,, aku mmg suke makan roti jala,, and salah satu sebab aku buat business ni adalah sbb aku suke makan roti jala tu sendiri.. heeheh so sape2 yang nak rasa roti jala mr.Os ni datang la DOWNTOWN JALAN REKO KAJANG, tp isnin tutup yer.. sbb downtown cuti isnin heheheh :) kene plk ngan kari ayammmm,, perrrhhhhhh! 

2. PAVLOVA



husna dan pevlova berpisah tiada,, ok ni mmg aku sangat gile.. sbb nak buat sendiri tak reti.. so beli je la pandai,, aku suke pavlova ni,, and jatuh cinta tgk creamy die and buah buah mengoda tu.. haisshhhh lame plk tak makan pavlova ni.. nak kene cari ni.. hehehe

3. Zinger Burger KFC


 selalu kalo ckp pasal KFC mmg orang akan cakap pasal ayam die kan,, tp aku ni pelik sikit,, aku lebih suke burger die dari ayam die.. korang pernah makan zinger burger KFC? kalau tak pernah korang kene try.. mmg aku ngan mr.H boleh kata seminggu sekali akan cari ini.. hahahaha padahal mr.H pun tak pernah makan zinger ni tapi lepas aku perkenalkan dekat die,, haaaa die pun dah ketagih dah.. hahahaha layan ngan cheezy wadges and sos thai die mmg perfect combination!. nyumnyummm

4. Sambal Belacan

sumber: google

nasi tanpa sambal belacan, apakah maknanya wehhh,, tak lengkap hidup.. rasa hilang la nikmat makan kalau takde sambal belacan ni.. hahahah  aku adalah orang yang mmg makan pedas,, bkn sikit2 pedas ok,, kira kalo tak pedas tu aku boleh bantai kunyah cili la nak kan pedas punyer pasal,, and disebabkan darah orang kampung ni kuat dlm badan,, so mmg tak kan terpisahlah husna dengan sambal belacan.. hehehehe

5. Laksa Kuala Kangsar

sumber : google

yang ni mmg tak lengkap lah kalau balik kampung tak makan laksa kuale ni kan,, org semua tanyer ape yang best laksa kuale.. haaaa laksa kuale ni,, kuah die cair je,, tapi yang bestnyer adalah laksanyer,, die pakai laksa tepung beras, yang mmg kenyal and boleh dapat kat kuale kangsar je,, sape sape datang kuale kangsar,, korang kene try jugak laksa ni.. mmg terbaikkkkk!!!!!

yeeehhhhhh selesai untuk day 5 pule hehehehehe,, ok next entry malam sikit lah kita post ehhh,, untuk harini punyer day 6  ahahaha husna husna tak aci btl la...

thanks for your time people,
xoxo Puan Husna

p/s: harini nak makan ape ek? emmmmmmmmmmm hehehe

2 comments:

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...