Friday 10 October 2014

Sarung Botol Susu Baby yg Cute

Assalamualaikum,

salam jumaat yang penuh barakah,

semalam main scroll2 kat TL facebook ternampak la iklan2 kan banyak gile iklan kat fb kan termasuklah iklan roti jala aku tu.. hahahahaha.. tp ni ada satu bende yang aku mcm tertarik dan berminat pulak nak beli.. hahahaha sbb die cute sangat...





sumber :  google 

haaa aku ad ternampak org iklan bende ni,, tp cari-cari balik tak jumpe dah.. tgk comelnyerrr sarung botol ni.. aku ni bkn ada baby pun kalo nak beli.. tp kalo buat letak botol air biasa pun boleh kan.. so boleh kan kalo nak beli hahahahaha.. pastu bawak kulu kilir org pun ingt aku ni terencat ke ape.. hahahahah

die ad mcm2 yang aku paling berkenan yang dinasor purple tu alaaa comelnyer... tak salah harga die dalam RM40.00 mcm tu la.. so tak lah mahal sangat kan.. and untuk baby yang baru belajar nak pegang botol tu senang la.. die mcm tengah pegang patung je.. 

so kalau korang nk beli jugak rasanya boleh kot search kat google.. rasanya ramai dah jual online bende ni.. hehehe 

thanks for your time
xoxo Puan Husna


p/s: mr.H ajak naik Broga ahad ni.. yeeehhh!

4 comments:

  1. Hahahaha comel gila ! Sepak juga kang sarung botol susu ni. Nanti aku ada anak aku nak yang itik please. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok ko punyer itik ok nanti aku hadiahkan utk ank ko.. haah comel gile kannn

      Delete
  2. Salam. Bagi yang berminat hendak miliki sarung botol susu ini boleh call/whattsapp saya di 018-3665534. Klu rajin singahlah ke blog papamamaclubstore. Salam perkenalan ye tuan rumah.

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...