Friday 10 October 2014

Perlukan Bantuan Untuk Pilih Header! TOLONG SAYA!

Assalamualaikum,,

haaaa dah bape hari dah mengodeh godeh blog nak ubah tu ni... terutama header la kan.. sbb dah lame sgt pki header tu so tukar la pki yang lain pulak.. *gedikkkssss.. memandangkan aku ni mmg tak pernah berpuas hati dengan diri sendiri.. so aku jadi stress

hhahaha dah kenape kau ni tetibe nak stress kan,, yerla tgk itu mcm tak kene ini tak kene.. so ape yang kene? kene marah kang husna ni baru tau.. heh.. ok so disini aku nak mintak bantuan korang korang korang untuk tolong pilih,, which is ok? aku nak pendapat korang,, aku ni jenis suka bende simple but nice dan yang paling penting org suke nak tgk.. so antara header-header dibawah ni.. korang rasa mane yang ok?


1. ni header yang aku tgh pakai sekarang 


 2.ini yang aku pakai beberapa hari yang lepas...

3. yang ni aku pki tak sampai 24jam
4.yang ni sebelum ni aku pki agak lama la header ni

5.ni juga header lame yang aku pakai agak lama.. 


so antara 5 header ni.. korang rasa mane yang ok utk aku pki? tak kesah la lame ke baru kan..yang korang rasa ok dah cun dah ni.. haaaaa confuse la...

so tolong ye.. leave the comment berserta cadangan jika da ok.. TQ u allsss

xoxo Puan Husna


p/s: aku ni confuse je dah stress tah pape tah hahahahah

10 comments:

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...