Wednesday 29 January 2014

TAMIYA- Ray Stinger

Assalamualaikum,

ini kisah semalam,
seperti yang sedia maklum, yang aku dan mr.H adalah pengila Tamiya
ini adalah hobi waktu lapang untuk kami selain bermain ping pong..

yang mana semalam aku dah berjaya menambah koleksi kereta kecik yg comey tp rare ini,
dan ini adalah model lama, yang sgt susah nk jmpe part die, 
mcm biasa la barang lama, mmg la x bayank part kan,

so aku dah pun selamat ambik kereta ini yang dah sebulan dilautan dan kini tiba didaratan,
mane taknyer, order direct jepun ok, 
tp thanks to amirul apis, sangup simpankan untuk kitorg.. hikhikhik

ok so sampai je umah semalam aku pun excited lah nak memasang nyer, nama kereta ni 
RAY STINGER, Casis Super 1.. garang dan sangat gangster rupenyer..
setelah siap pasang dan inilah hasilnyaaaaaa yiiihhhaaa,,

kasi tgk itu gambarrr!!!!



muke seronok dpt kete baru ceeehhhhh!!!

inilah keretanya aku beli dengan hargaaaaaajeng jeng jeng!!!
RM 30.00
murahkan, kenapa murah , sebab yg jual tu mamber2 jgk, dan yg kedua
sebab motor not included ok, tp sebab aku ada motor spare, so terus lah lancar
perjalanannya.. :)

ini adalah koleksi kami buat masa sekarang.. hikhikhik
baru ada 3 ekor. 

ini adalah en garang itu.. garang kan kan kan!!

so setelah berjaya menambah perliharaan baru, so sesi untuk membeli part la pulak nanti,, 
nanti kalo aku beli barang baru aku update lagi oriteee,
this entry untuk info bg peminat tamiya ok!!

thanks 4 ur time guysss,
xoxo Puan Husna

p/s: brother chao dh bukak kedai Tamiya nyer di saujana putra Kajang, dan muka wajib yg akan ada disana nanti haruslah aku n mr.H :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...