Tuesday 7 January 2014

i wish for my wish list!!

Assalamualaikum, 
setiap orang pasti ada impian masing2 kan, dan pastinya
setiap org juga pasti ada wishlist masing2 tak kira lah
samada bnde atau apa saja, yang pasti mesti ada bende yang akan menjadi
idaman untuk di perolehi.

untuk entry ni, aku nak share2 sikit la pasal wishlist aku yg tak tau la
mampu tercapai atau it just a wish,
like mr.H always said to me,, "it just a wish sayang"
eemmm yang memberi makna, ok x semestinya aku kene dapat kan.. 
but tak kesahlah, dapat atau tak, 
yang penting aku akan usahakan kearah itu.. yeehhhhhh!!
semangat sikit awal2 taun ni kannnn..

ok this is my wish list for 2014!! 

first!
ala tomey2 kan baby ni, 
hahaha ni adala wishlist aku yg pertama untuk taun ni,
of course la kan org dah kawin nak baby kan, 

so aku gigit jugak budak ni kang comel sgt,
aku harap in this year aku dapat merialisasikan 

usaha aku utk be a mommy
and yg pasti aku nak anak laki.. cehhhh demand, bukan demand,
tp rezki itu dari allah, dapat laki alhamdulillah,

 dpt pmpn pun alhamdulillah,
tp kalo boleh nak laki lah dulu heheheh, 

xpe cakap tu kan doa kan kan,, so
doakan untuk aku n Mr.H eh, die pun mcm 

dh start tnye2 aku bile nak loya2,
bile nak pening2, ewaahhh excited nooooo eh.. ok 

i wish i will get a baby in this year. AMIN!!

2ND
waaaaaahhhhhhh(bulatkan mata)  this is 
the next wish for this year, apa binatang ni?
ok ini adalah camera GOPRO HERO 3, kenapa 

aku gile ngan binatang ni, ini adalah kerana
aku ni adalah makhluk tuhan paling gila lensa, hahahah, 

ok kaki selfie, kaki amik gmbr, kaki perasan cantik,
dan kaki enterfrem, boleh gitu,, hahaha so 

aku dah menyatakan usul kepada parlimen keluarga,
yang di pengerusikan oleh Mr.H dan die pun jeling jee, 

without any reaction. pfftttt!!
sedih!! tak tau usul diterima atau di tolak.. 

so just wait n see samada aku
berjaya memiliki binatang ini atau tidak.
rate harga RM1,500.00 (pening laki aku dengar)

 3RD
ok ni wishlist yg ke 3, hahaha yg ni bukan aku je nak tp
 Mr.H pun dah menyatakan hasratnya
untuk bertukar kepada gajet baru yg mana katanya 

"Syg hp i ni kan asyik hang je"
ok sila lah paham die pun nak fone baru la tu, and aku pun
mencadangkan untuk upgread ke IPHONE 5C,
kenapa 5C? sebab tgk la kt atas tu kala die meriah kannnn,

 i likee, n mr.H pun dah kata nak
so we wish to have 2. haha tamak, bkn tamak

 tp sorang 1 ye kalo tak begaduh nti..
ok this wish aku rasa akan dapat secepat mungkin kot hahahahah

4RD
ok ni wish list yg bernilai puluhan ribu sikit la, tak pasti
samaada mampu mencapainya dlm masa terdekat atau tak,
tp binatang tungangan ini dah menjadi idaman dari dulu lagi,
org slalu ckp aku gile, sbb minat bnde bukan2, heloooo
ini bukan2 ko kata, come on, its a bike ok,
tp masalahnyer, sampaikah kaki ku?
hahahaha x salah berangan, kadang2 dri 

angan2 tu jadi kenyataan kan, so aku harap
aku dapat kumpul duit untuk bayar DP die n hangkut die untuk menjadi jentera aku suatu hari nanti,
kalau dpt tahun ni,, yeeehhhaaa joget2 aku suke..

ok itu adalah wishlist aku untuk tahun 2014 ni, aku harap kalau tak dapat semua, dapat 4 pun jadi lah, hehehe bukan ada 4 je ke wishlist aku tu? hahahaha 
so korang2 yang ada wishlist rasa2 nak share, n if u guys rasa my wish list ni ada yg x ok, sile la share2 eh,
hehehe kot2 boleh tukar wishlist jadi my wish come true ke kan,

ok thanks guys,
xoxo Puan Husna

p/s: wishlist is a goal to all of us, if u're wish to get married also u can, as long as u wish for it and u try to make it real! :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...