Monday 27 January 2014

#instagram

Assalamualikum,

instagram adalah salah satu fenomena yang sangat best aku rasa,
sebab untuk si kaki selfie mcm saya, walaupun muka comot, kuhkuhkuh

ok apa yang best tentang instagram (IG)?
mr.H xde IG itu adalah salah satu sbb yg best hahahaha (gelak jahat sikit)
tp dont worry die xmarah pun n die pesan jgn amik gmbr bukan2 ok. :)
hehee sangat soft la mr.H i ni kan. haha betuahh badan,

ok cop coop ni dah lari tajuk ni,

ok apa yang menarik tentang IG adalah bg aku, ni adalah salah satu media sosial yang sangat2
best dimata every sec every min, and dimana2 je lah, korang boleh amik gambar and directly share with friendsssssss followerssssss hatersss or loverssssss korang.. so kalo FB die banyak kepada status kan as usual la masa zaman batu dulu la,, slalu korang akan tgk status mcm ni

status FB : check-in Pavilion KL-chill with my baby boo ucuk ucuk masyam..

ok ni apa yg kita nampak so nti org pun comment la, bestnyer jalan2, and dpt so many likessss dari friends sbb ape nampak mcm town girl/boy sgt g pavi kan, padahal atas katil je x kuar, tp nak up up sikit, update cm tu.. haruskeeeeerrr? hahahaha ok (jujur pnh buat gak dulu tp dh insaf)

berbeza ngan IG ni, u guys akan amik gambar, and forsure this is the time to showing off how rich u are, and paling best waktu ni la berangat nk tunjuk muke ala2 cantikkk sangat tp hakikatnya camere trick jeee kan.. hahahah no la tak semua org cmtu tp kalo nk pun apa salahnyer.. duit korang, muke okorang so suke atilah ehh,
dan menarik tentang IG adalah caption di gambar itu akan penuh seperti ini

IG caption : owhh sturbuck soo cool :) #starbuck #pavilion #withlove #sunday #monday #friends #coffee #rm15 #OOTD #segalamacamhashtagkaunakletak #hashtagpanjangpanjang #love #trowback #boring

(kaki # tag melampau sampai kalo nampak nyamuk lalu pun nak #nyamuk jugak hasshh)

ok jujurnya aku pun buat camtu.hiihihi. dan aku pun tak tau kenapa yg penting best ok letak hashtag banyak2 ni..

ok ini pendapat aku tentang IG yang mana aku lebih mengemari IG dari Tweet  or FB, sbb bagi aku setiap gambar ada ceritanya sendiri, dan dari gambar jugak kita boleh realizekan apa yang kita rasa, shearing with followers, dan collect lovess banyak2, ok tp jangan lupa use ur media social nicely, sbb media social ni juga boleh memecah belahkan, keluarga, persahabatan, dan hubungan sesama islam itu sendiri. so enjoy your instagraming, tweeting, and facebooking,

ok yg ni adalah antara my #selfie style on my IG la eh.. hahaha tepengaruh gak husna ni kan.. but i love pic n aku sangat suka begambar. sorry quality gambar kurang cantik sbb tab dh nazak mintak dikebumikan.. hahaha sape2 yg bace ni nak follow me on my IG boleh la click sini - instagram saya :)







thanks 4 ur time :)
xoxo Puan Husna

p/s: kalau tak suka dgn org tu jgn follow die atau unfriends saja, kurangkan dosa dari kita mengata. :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...