Friday 24 January 2014

New Header yehaaaaaaa!! :)

Assalamualaikum,

gile, tak penah tibe tibe sehari suntuk aku ngadap
binatang cerdik yg mempunyai muka leper ini berejam mcm ni,,

hari rajin arini, nk update blog,
so mmg sangat rajin harini smpi header pun aku tukar,
tp header biasa2 aja lahh..

hahaha as simple as my life kan,
cewahhh. (angkat kening sikit)

harini abis ramai gile blog aku terjah arini, cri info nk update blog,
nak cantikkan blog lah,
and last is aku pilih mcm ini,, taraaaaa

ewahhh, knape aku pilih yg paling biasa,,
sebab aku nak merehatkan mata korang,
supaya melihat kesucian putih itu.. hahaha

xde la,,
aku minat bende yg simple and tak terlalu serabut,
kalo ada pun just sikit2, biase la minah old fashion kan,
hekhekhek

btw enjoy ur reding guyss,
xoxo Puan Husna


p/s: esok holiday, so where u guys?


No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...