Friday 24 January 2014

Idea


Assalamualaikum,

idea, sesuatu yang datang sewaktu kita berfikir atau pun, tgh tido, atau puntengah berangan keluar date ngan keith foo ke kaaann..
ok ni cerita #trowback

2 hari lepas aku di sentap untuk menuliskan sesuatu,
dan tibe2 idea itu datang lagi utk terus membuat melodinya,,
aku dengar sndri mcm tak sedap hahahah

aku pun past la bende yg aku buat kat adik aku,
kenapa adik aku?
sbb adik aku, ada talent bermain muzik cuma die ada mlsh nk buat lagu je takde idea,
hahahaha

dan aku pun hantar kt die lagu tu untuk di olah menjadi
sebuah nukilan
harap2 sedap la ye nanti hahahaha

kalo x sedap aku hempuk adik aku,
nak dengar lagunya?
tunggu dlu eh,
nanti kalo dh full arrange nti baru aku keluarkan ok.

cehhhh berangan mcm retiss kau..

ok lah thanks 4 ur time
xoxo Puan Husna

p/s: aku bukan seorang composer, aku cuma menulis mengikut hati, melagukan ikut naluri.

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...