Friday 24 January 2014

cuaca sejuk di malaysia?


Assalamualaikum,

ok ini isu semasa,
simana suhu malaysia turun menyebabkan
angin sejuk terasa diseluruh malaysia

agak perasan bnde ni,
sbb dh 3 4 hari ni, mr.H mandi pastu die jerit2 sejuk,
hahahahaah
bkn die je la aku pun sama sbnrnyer.. hahaha
sbb sblm ni selamber je die mandi pagi nak g keje tu,

n tido pun tak tau knpa terasa sejuk
smpi aku pki 2 selimut utk tido,dan begitu juga mr.H
yang mana selimut dh cukup tebal pun ttp nak 2 lapis gak..





ok akhirnya terjawablah teka teki kitorg kenapa sejuk sgt, ingtkan rumah ktorg mmg sjuk
hahahaha

rupenya perubahan cuaca
nak mamdi pun aku jerang air gak la pg td nak make sure kurang sikit sejuk,
 dan patut la kt office aku rasa
apasal air-cond ni sejuk sgt padahal dh 23C dh aku bkk,

xpe, alhamdulillah sejuk sikit, merasa la cuaca sejuk,
kang Allah bg panas bising panas tak tahan, ni dh bg sejuk
bising sejuk jgk?
ok lets enjoy our coolest moment :)

haishh bersyukur lah ye..
hehehe

thanks 4 ur time,
xoxo Puan Husna

p/s: sejuk2 mcm ni best mkn laksa yg kt kuala kangsar tu, nyam nyam.. tetibe nak balik kg plk :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...