Monday 12 January 2015

#HusnaIzuan : Makeup + Pelamin + Baju Wedding by Scha Sahaque

Assalamualaikum,,


hahahaha dah berkurun kawin baru nak buat review.. tah ape ape tah husna ni kan.. tp takpe atas dasar nak memperkenalkan juga pada kalian kalian tentang sape yang berusaha menjadikan diriku rupawan bak putri kayangan waktu wedding day aku tempoh hari..cewwwahhhhhh

mari saya perkenalkan kalian pada seorang makup artis yang mmg banyak menang award utk pertandingan makeup semualahhh, and hasil kerja die mmg sangat uummpphhh!,




tu la die tuan empunyer diri.. mmg sangat peramah,, sangat mudah dibawa berbincang.. dan paling best die buat ape semua lawa.. so aku tak banyak nak petikai hasil kerja die sbb aku tau from a to z aku serah je kat die and no worries. mmg berpuas hati sangat.. 

now meh tgk rupe aku waktu wedding 1 tahun yang lepas yeee 
jangan tanyer kenape aku kurus time ni hahahahaha





ni adalah waktu hari sanding




 dan ni adalah make-up time nikah 

dua dua make up dari scha aku suke sbb tak nampak over and orang masih kenal diri aku.. maksudnya die tak menepekkan make up hingga org tak kenal aku hahaha.. so sape sape yang nak kawin and tengah cari MUA tu boleh la klik kat link bawah ni.. n banyak lagi hasil kerja dari scha di kongsikan dalam tu.. bukan takat makeup je, sbb aku ambik full package dari die.. baju pengantin die pun mak haii tergoda goda i allsss ok!

facebook : 

thanks for your time
xoxo Puan Husna


p/s: sory scha baru nak review hahahaha 

6 comments:

  1. cantiknyaa dia ^__^ kita pun tak suka kalau orang make up sampai nampak lain. tebal benau foundation diorang tepek kann sampai berubah muka orang .hahaha :P

    ReplyDelete
  2. cantikla..miza suka tengok yang pakai baju hijau tu..cantik! ^ ^

    ReplyDelete
  3. eh, macam muka kawan kita Una...dia pun pakai baju hijau jugak..hahahaha...eh, ni blog dia la ni...

    ReplyDelete
  4. Cantiknyaaaa kak husnaaaa. :)))
    Natural beauty gittewww sentuhan MUA

    ReplyDelete
  5. mmg berseri2 la pengantin lama kite ni ;-)

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...