Wednesday 26 November 2014

#Nuffnang - CPUV Mi Sedap + Blogbuster Campaign

Assalamualaikum,

alhamdulillah makin rancak nampaknyer CPUV masuk.. TQ so Much Nuff ku sayang sbb memberi peluang iklan iklan tu menempel di blogku ini walaupun aku tak nampak lagi hehehe.. tp nanti kalau korang nampak korang rajin2 la derma kilat kat i alsss ni ok.. :)

dan ianya CPUV dari Mi Sedap *mr.H peminat tegar mi sedap.. hahahah so


ok itu kisah CPUV now kisah Blogbuster campaign, bukak je nuff nampak ada satu button muncul mcm kat bawah ni.. taraaaaaa.. 


so bile keluar je mcm tu maknenyer adalah blogbuster campaign yang di offer oleh pihak nuff untuk kite buat video,, dan kalau blogbuster ni mmg kene rajin sikit la buat video pastu upload nanti pihak nuff akan pilih samada kita berjaya atau tidak.. dan yang ni agak lumayan jugak die punyer earning.. 



dan kalini campaign dari Maybank, so tgk la nanti kalau sampai rajin aku.. aku buat la.. kalau tak berapa sampai aku bia je la ehh.. heheheh  sbb sebelum ni ad jugak dpt tp buat tak terpilih so mcm keciwa sikit la.. hehehe tp takpe rezeki masing-masing kannn.. ok bagi org lain yang dpt jugak offer ni.. good luck yer buat video :) and TQ Nuffnang I love you!

thanks for your time
xoxo Puan Husna


p/s: kalau nak buat video jenuh la mr.H kene jadi pelakon sesajeee!

4 comments:

  1. sama dpt gak.. kali ke 2 dah ni.. malas la plak.. nak bervideo2 padahal 15 saat jer.. tp rasa mcm stengah jam jer

    ReplyDelete
  2. Aku ni banyak da rejek blogbuster , tak reti aku nak hadap buat video. Kahkahkah.

    ReplyDelete
  3. dapat tapi mcm x sempat nak buat video laaaa

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...