Monday 17 November 2014

Kenapa Dengan HARUM MALAM ni?

Assalamualaikum & salam Sejahtera,

pegi mane mane,, and jumpe je kawan-kawan pompuan mesti cakap pasal harum malam,, balik kampung, mama ngan kakak pun sibukla hai harum malam harum malam.. dah kenape semua nak cite pasal harum malam ni kan.. ape bende harum malam ni.. untuk ape si harum malam ni.. siang takleh harum ke ape nak malam-malam je kan.. hahahahaha 

adakah korang pernah dengar pasal Harum Malam? haaa harum malam,, tu bunga kan.. hahaaaa seperti sifat bungalah namenyer.. di seru seru oleh wanita-wanita di luar sana.*ini bukan cerita hantu.. bagi yang tak tahu ape itu harum malam,... meh aku perkenalkan kat korang dan kenelah tahu kenape Harum Malam ni jadi sebutan wanita-wanita,, hakak hakak hadik hadikk macik macik cunn semua lahhh.

kalau korang rasa korang ni anak dara, akak akak baru berkahwin,, macik- macik yang inginkan memantapkan diri sbb En suami dah mule jeling perempuan lain, sbb kite ni dah tak mantappp.. haaa tak boleh jadi ni kann.. so kene jugaklah cari solusi untuk ikat suami supaya takdehati nak menjeling jeling dah... bia juling dengan kite je pas ni.. hahahahah




haaaa ni la die Harum Malam yang di seru seru tu.. kenape kita wanita wanita ni kene pilih Harum Malam ni untuk memantapkan diri? ok nama pun dah Harum mestilah untuk mengharumkan diri dulu... "eleh takat nak harumkan diri baik pki diodorant" haaa ni la yang orang tak tau... keharuman seorang wanita ni bukan datang dari bawah lengan sahaja okkk.. kalau seluruh badan bau wangiiii rasa-rasa melekat ke idook en.suami pada kita.. haaa silap-silap taknak lepas wehhhh..

ape la yang harum malam ni pakai punyer hebat sampai boleh mewangikan tubuh dan merangsang hormon2 baik dalam badan seorang wanita supaya menjadi seorang wanita dambaan suami? haaaa korang tahu tak dalam harum malam ni ada semua niiiiii

sumber : google

Kandungan 
-Kayu serapat
-Kismis
-Buah delima
-Manjakani
-Daun sirih
-goji
-Limau purut
-Madu
-Buah tin
-Pueraria Marifica
-Pueraria Lobata
-Estrek Ros

haaaaa ad 12 jenis bahan bahan yang kebanyakannya mmg dah menjadi petua orang dulu-dulu untuk memantapkan kewanitaan.. haaa tp kalau dulu dulu kene tumbuk, giling, buat air rebusss, pastu nak minum sampai tutup hidung + muntah sbb tak tahan pait hahahah *aku le tuuuu tp nak cantik + begetah punyer pasal,, nak mantap punyer pasal... telan kan je lahhhh, tp sekarang semua dah mudah... beli je semua dah ada dalam satu botol.. dan khasiatnyer tetap sama..

macam dulu petua nak hilangkan bau badan ada yang guna limau nipis di sental seluruh badan,, ad juga buat mandi bunga, minum air sirih dan mcm macam la pantang larang untuk memastikan badan kita sentiasa harum, dan yang bestnyer harum malam ni mengunakan semua bahan-bahan yang dijadikan petua orang dulu-dulu untuk di jadikan satu bahan yang lebih mudah untuk kita kaum wanita ni ambil minum jee.. dan rasanya pun sedap..

kalau badan dah wangi barula hormon-hormon lain pun bertindakbalas.. dan dari bahan-bahan tu jugak la mcm mcm khasiat lain mcm , merapatkan bahagian V (ni en suami paling suke la kan), mengharumkan bahagian V dari bau yang tak best, mengurangkan masalah keputihan sbb hormon baik dah banyak dalam badan,, so bende2 yang meransang hormon wanita pun akan turut berkembang,, dan menjadikan kita ni wanita yang mantappp.. dan mule la suami tak senang duduk bile kita ni makin wangi,,makin mantappp.. kannn..

kalau nak tambat suami kene tambat keinginan die dulu,, pasti tak cari lain wehhh hahahaha
so bagi yang nak menjadi wanita mantapppp untuk suami kita,,... HARUM MALAM adalah jawapan die... Insyaallah Ikhtiar itu perlu, Selebihnya diri kita sendiri.. samaada nak atau taknak.. sbb tak rugipun kalau mantap, wangi untuk suami kita kan dapat pahala lagi ok....



haaa tp kalau beli pastikan ianya adalah yang ORIGINAL, beriya nak beli tp beli yang fake tak berkesan ape kang mcm mane nak mantap kang jadi lain kang bukan mantap, mati pulak dapatnyer haaaa hahaha.. so pastikan Ori baru beli ok.. mcm mane nak tau ori.. tgk yang kat atas ni.. 
kat mane nak beli boleh la rujuk link kat bawah ni.. 

facebook : LegacySecretTrading

kat situ ad harga, mcm mane nak order, semua boleh buat kat situ,, nak tanya lebih info kat situ pun bolehhh.. :) nanti diorg boleh la bantu if ad ape2 kemuskilan ok!

ok semoga kita kaum kaum hawa ni dapat menjaga mahkota wanita dan keanggunan kita walaupun dah beranak lima.. heheh mantapkan diri baru suami tak lari.. 

thanks for your time bebeh
xoxo Puan Husna


10 comments:

  1. harum malam ni memang satu produk yang bagus kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup yup mmg kak.. meriah org ckp pasal harum malam ni

      Delete
  2. dah habis 2 botol..stop sebab planning nak tambah anak..tapi belum ada rezeki lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. eehhhh jangan stop lagi.. dah lekat nanti baru stop ehehehe

      Delete
  3. Aku ade sebotol lagi dalam peti ais. Hahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. habiskan pastu order lagi dan lagi dan lagi hahahaha

      Delete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...