Monday 9 December 2013

Umi steak house- BTHO

Assalamualaikum, 
ok trowback,
ni cerita jumaat lepas, aku ngan Mr.H akhirnya menjumpai Umi Steak House yang terletak
di bandar ton hussein onn (BTHO) lebih kurang 6 bulan lepas aku baca 
ada entry pasal steak kt sini sedap aku pun jumpa lah kedai ni,
and, aku pun sampai lah,padahal kedai die btl2 naik bukit dari econsave or aeon ceras selatan tu
terus nampak kedai die belah kiri,
so aku pun ajak Mr.H aku ke sana untuk try western yg hangat doeg kta sedap tu,
so aku order yg kat bawah ni..

ni namanya beef steak biasa je,
and yg ni mr.H order Grill chiken chop


as usual aku kan kaki selfie, so selfie la kejap sementara tngu makanan sampai, hehe

ok nak dijadikan cerita, aku datang dlm keadaan perut yg kebuluran, and 
selalunya kalo kita tengah lapa apa yg kita mkn semua jadi sedap kan,

tapiiii malangnya, ianya x jadi pada aku dan mr.H, nak kata sini sedap mcm yg di gembar gemburkan
aku x rasa ianya sedap, indah kabar dari rupa,
frust gile bile sampai dengan perasaan berkobar2,
tetibe dapat mkanan yg aku rasa bukan biasa tp level mcm serba tak sempurna,
dari gambar mcm sedap kan,
honestly kuah die tawar, beef not grill well, coslow pait and paling sedih Mr.H 
mmg pengila gill chiken, and ayam yg dihidangkan hanyalah sekadar
grill ikut sedap hati je, 

so kitorg pun makan je la sbb dh lapa sangat,
and lastly, mr.H cakap last la dtg situ, and this is not what we expecting
sorry Umi Steak House, Maybe tak kene ngan citarasa kami, bagi yg nak try boleh la try 
mungkin korg kata sedap, lain tekak lain rasa kan. :)
so for us dari 5 star kitorg boleh bg 1 je,

ok thanks 4 reading 
so far the best western yg kitorg dh rasa n yg ok,
is HR steak house kt Kg Baru, and Ct Cafe kt ceras,

ok xoxo Puan Husna


No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...