Wednesday 18 December 2013

5minggu

Assalamualaikum.
baru semalam aku post pasal
tanda2 keguguran kat last entry,
dan harini, aku mengalami pengalaman itu,

setelah lebih 2minggu pendarahan
tanpa henti,
aku deside nak buat cek hari ini, dan yes aku disahkan,
telah hamil 5minggu, dan aku juga telahpun kehilanganya,

aku disahkan gugur,

mmg terasa ranap hati ni
tp aku cuba kuatkan diri dengan
mengangap ini adalah dugaan allah untuk aku dan suami,
dan aku yakin ini adalah yang terbaik,
aku redha ya allah,

dan esok aku dah dapat surat dari Dr.
untuk pegi cuci,
dan kemungkinan esok pagi2
aku kan terus ke hospital selayang utk buat ape tah aku x ingat procedure utk bersihkan rahim lepas dah disahkan gugur,

sakit?
emmm ad time dtg sakit mcm sengugut tu, tp x la sakit sgt,

so esok aku admit kt hospital selayang, nti aku story base of true story mcm mne prosedure
untuk bersihkan rahim lepas keguguran,

ok
thanks guys,
terima kasih utk doa
xoxo puan husna

2 comments:

  1. xpe.. rezeki Allah akan tetap ada.. :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum awak. kuatkan semangat. in shaa Allah, ada rezeki lain. sabar banyak ye

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...