Friday 6 December 2013

Kelana Resort Seremban.

mcm besttttttt jeee!!

Assalamualaikum,

korang penah dengar Kelana Resort Seremban?
sebenarnya aku ni 1st time gak la dengar sbenarnya,
ok disebabkan kuasa dijari anda,
aku gunakan lah khidmat internet yg dah super laju ni untuk search kan,
jumpa la web die Kelana Resort Seremban

sebenarnya aku dapat, honeymoon package
dari my cousin,
tp kat sana, so disebabkan aku ni jarang ke arah seremban
ok area2 nogori ni, kene la buat research sikit,
so aku tgk dari segi hotel die,
emm not bad,
menarik perhatian utk aku ke sana,
but yg aku mushkilnya, how to make a reservation????
kalo nk kesana,
yela aku kan dpt honeymoon packej, dah sah sah la its FREE,

aku tgk harga bilik die boleh tahan gak, boleh kata level mahal gak la
ok,
aku bercadang untuk kesana jumaat next week, saja
make a short honeymoon vaca, dah lame x vaca tu yg excited. lg2 sebagai suami istri ni,
mmg x de g mane2 lg,
balik2, gombak serdang, hah tu je lah,

n aku pun dah tunjuk a few pic dkt Mr.H, and die pun
kata mcm best jeee
mcm seronokkk je,
so aku pun xtau cmne nk booking, nk buat online kene ada credit card
aku mana ada credit card,
xpe la nti call n tanya lah cmne,

if i been there nti aku buat review sikit la pasal tempat ni untuk korang2,
yang teringin nk ke Nogori ni kan..

thanks 4 ur time bebeh,
xoxo
Puan Husna

p/s: oiiittthhhh sijil nikah bile nak g ambik Mr.H?

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...