Monday 9 December 2013

Hello Thailand!! ehhh Hello Indonesia!!

assalamualaikum, 
mesti korang ingat aku pergi thailand kan,,

sepatutnya aku dah gerak pagi ni menuju ke HAT YAI
tapi malangnya aku x pergi pun,,

waaaaaa nak g thailand waaaaaaaaa (nangis guling2.)

hahaha kenapa entry aku nk cite pasal thailand?
sebenarnya semalam, petang cm tu la, i got a call from mama,

mama    : helo, una esok keje x?
me         : keje la ma esok kan isnin, knape?
mama    : abah ajak g hat yai esok..
me         : whattttt? asal bg tau las minit, mr.H x buat pasport lagi, una pon x renew pasport lagi..
mama     : mane tau abah yg tetibe ajak.
me          : emmm nanti tanya mr.H dulu cm mne,

WHATTTTT, abah ni suke buat plan cmni last minit, so 
bincang2 ngan mr.H, die pun nak pegi but nak amik masa nk g buat pasport semua, dah kul bape
baru nk gerak kan, hah, so aku pun sedih dah x dapat pegii, waaaaa (nangis balik)

then call la mama balik bg tau x jadi la nak ikut, sbb mcm leceh je last minit semua nk kne buat, 
nak amik cuti nk buat pasport, itu ini semua kan..
thennnnn
jeng jeng jeng...

mama     : una ngan wan x jadi ikut la ni eh?
me         : aah x ikut la, leceh la, nk rush mcm-mcm,
mama    : hah xpe la, abah cakap, kalo cam tu mama pegi ni dulu, nanti hujung bulan kita g indonesia,
me         : hah? indonesia? nak buat ape g sane?
mama    : laaaa jalan2 la, abah kata xdpt ikut ni, ujung bulan kita g la..
me         : yesss yesss, ok ok cm tu nak ikut..

hahahahaha punyer excited aku bile abah aku siap sedia plan lin sbb aku x dpt follow g hat yai tu,
so mr.H pun suke la loncat2 nk g Indonesia ujung bulan ni, hahaha,

waaahhh x sabar nak VACATION, bestnyer.. 
hehehe nti aku dah nk pg nanti aku update eh kemana arah aku pergi

ok dah boleh pasang mood vacation dh ni.. :)


ok thanks 4 reading guys,
xoxo puan husna

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...