Thursday 12 December 2013

TAMIYA -motor & basic tune up

HELLO,
Assalamualaikum, hehehe
ok mari kita cerita pasal TAMIYA
aku dah berjaya meng upgrade kan kereta milik Mr.H dulu, keta aku
letak tepi dulu,
hahaha
ok apa part kitorg dah beli utk this shooting star is tgk kat bawah ni ok
ok ini adalah MACH DASH MOTOR for double shaft,
motor ni adalah yg ok buat masa ni untuk kereta double shaft, dan ini juga yg lepas
untuk masuk race, n sebenarnya ada 2 pilihan yg Mr.H nak buat
samada yg ni atau pun JAPAN CUP, tp die dh buat keputusan
amik yg ni dengan harga
RM 25 Sahaja, murah kan.. hehehe :)
 
ok yg ni barang ke2 yg sempat kami grab dari brother miji tu,
BASIC TUNE UP, ape binatang ni?
ini adalah boleh kata mcm pemberat la, sbb kete dh laju, kereta kene berat sikit,
untuk memastikan die tetap berada dlm track dan tak terbang
ke angkasa lepas, haha (yg tu tipu)
ok basic tune up ni adalah yg paling basic utk start pasang,
binatang ni aku ambil dengan harga
RM 45 Sahaja, 
yg ni adalah TOOL BOX untuk ltk hazanah berharga ni,
ye la xkan korg nk ikat bunjut dlm bag plastic pastu sepah sini sana, tepijak la ape la
kan so ini lah gunanya,
this tools tepulang kt korg nk pki yg mcm mne ikut keminatan masing2.
*keminatan? apa tu? haha
ok ni tull box aku beli kat GIANT.
ok ini adalah hasil selepas pasang TUNE UP tu, cun kan?
ala ni basic je baru, blm lagi pasang yg lain2,
nanti kalo aku ada beli lg barang2 die aku update la eh dgn harga skali.

ok esok aku pulak nk g amik ULTRA DASH MOTO yg aku dh
order dari abg Miji tu jugak so 
insyaallah,
kalo sempat esok aku update rupa paras 
baru kete aku, laju ke tidakkkkkkk,
nanti kita try ok.. 

thanks for reading guyss.
xoxo
Puan Husna

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...