Monday 16 December 2013

TAMIYA : ULTRA DASH single shaft motor

Assalamualaikum, 
excited nk cite bende baru pasal tamiya aku yg dah di upgrade,
yehhhaaaaaaa,
throwback story, jumaat lepas aku dh menjumpai brother miji,
iaitu suplyer yg paling aku percaya,.. hahaha
ok aku dh order barang ni lama, cuma x berkesempatan nk jumpa die utk amik,
ok so aku pun dh berjaya grab new enjin utk kete kecik aku tu,

ni la enjin yg aku berjaya grab, namanya ULTRA DASH MOTOR,
dengan harga RM35
ada yg tanya ngan aku knape aku x amik PLASMA DASH,
jawapan aku mudah, sebab PLASMA dah x leh nk masuk game,
aku nak setting keta sbb nak masuk game, so
aku beli utk setting game dulu,
aku akan ambik gak PLASMA just untuk fun jer la pun.
ok aku cite sikit pasal kelebihan enjin yg aku beli ni,
enjin ni adalah yg ke2 laju selepas plasma,
so spek yg dilepaskan utk game adalah ultra dan kebawah sahaja,
ini adalah utk single shaft ok.
ok ni muke excited dpt enjin baru sbnrnyer, abaikan inai yg masih dijari,,
ya mmg aku pengantin baru.. hahah
ok ini adalah hasil selepas aku ganti enjin baru n
pasang tune up basic mcm yg aku cite kat entry lepas,
n ada yg terbaru nti aku update lagi ok


hahaha ini cite pasal upgrade kete je, setelah kete aku di upgradekan kelajuan,
kebetulan mlm sabtu lepas,GENG TAMIYA KAJANG/BANGI/PUTRAJAYA ada buat open trek utk main for fun 
dekat STADIUM KAJANG, kul 10malam, ok yg ni xde gambar sbb fon aku mati pulak time tu,
tp mmg best gile terbang2 kete.. tp kete aku berjaya menunjukan aksi memberangsangkan..
walaupun batry aku x ber cas n xsempat g beli betry lain.. so redah je lah.. hahah
wuuuuuuuuuu, dan yg paling xleh bla sebenarnya,
semua pandang aku pelik kat situ, sbb the only lady ok.. tp ape aku kesah. 
n brother Apis thanks utk open trek, nti buat lg ok, n aku n Mr.H akan muncul disana lagi.. :)

serius fun gile bile dapat duduk n main, FYI xde pun budak bawak 12tahun yg main
semua yg dh tua2 bangka mcm aku n Mr.H

ok thanks 4 ur time
xoxo Puan Husna

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...