Wednesday, 31 December 2014

#WW - Salam Takziah 2014

Assalamualaikum,


semoga tahun 2015 membawa kebaikan kepada kita semua.. yang lepas jadikan kenangan, jangan dibuang begitu saja, jadikan iktibar agar kita belajar erti perubahan.. 

selamat tinggal 2014 yang penuh dengan air mata..

Thanks for your time
xoxo Puan Husna

10 comments:

  1. Replies
    1. takziah buat anum dan keluarga,, semoga fmly anum tabah hadapi ujian banjir

      Delete
  2. semoga di tahun 2015 memberikan kita seribu satu kegembiraan ya husna :) inshaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah yatie.. kite pun harap begitu.. untuk semua org :)

      Delete
  3. Salam takziah semuaaaa. T_T

    p.s : nak pergi holiday naik tongkang. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. welll heh,, aku dah book tongkang pegi balik langkawi nak ikot tak?

      Delete
  4. Takziah utk mereka yg terlibat..renungn utk yg x terlibt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu maria.. semoga semua yang terlibat dengan ujian ni akan memberi kita kesedaran kan :)

      Delete
  5. ada hikmah di sebalik semua ujian ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. setiap yang berlaku pasti ada kebaikan yang menanti kan inani :)

      Delete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...