Tuesday 19 March 2013

should i?

assalamualaikum..

morning with full of stress..

dilema trauma..
semua la,
pening hoi..

what happeend is..
semalam, hasrat untuk aku mendapatkan ape yg aku harapkan masih blm tercapai..
dan last idea from him..

toing toing.. blur..
xde idea rupernya..

now ad lg satu when that was
someone need my help..

yg dilema nyer.. aku nk tolong dia dulu ke
nk dpt ape aku nk?
confuse jap..

aku ni ad masalah seng kesian dgn org..
walaupun org tu
agak lah menguris hati aku..
tp aku bkn jenis nk dendam2 ni..

n aku kne buat kputusan jgk..
haiyakkkkkkk!!!!
blh gile weh cmni..

xpe lah..
tunggu jer la ape kptsn aku..

haish mcm2 dugaan dh ni

xoxo

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...