Friday 29 March 2013

new chapter of life..

salam,,
morning

pagi JUMAAT yang indah untuk tersenyum.
alhamdulillah

ok harini aku bangun dengan senyumantawa yang meleret2,
sampai tunang aku pn pelik tgk aku yg dh mcm org angau ni
tp xpe die tau,, knape aku happy gile harini,, and die pun tumpang gembira,
seronok, dua ronok, beronok-ronok lah senang cite,..

ok nk cite what going on smalam,
aku dah dapat mengimpikan apa yang bakal terjadi minngu dpn
adalah sesuatu yg mampu buat mama aku abah aku semua bersyukur..
amin mungkin dah sampai time die.
kali ni aku harap ianya bukan satu angan-angan yg
jauh nun di atas bulan..
tapi angan2 yg menjadi kenyataan..

aku x kesah org nk ckp ape,,
coz aku tau pasti ad mulut2 yg x berapa nak gosok gigi tu akan bersuara..
tp x pe allah tu lebih mengetahui,
dan aku harap die terima dan aku ikhlas dalam ini..

akan bermula satu takuk hidup, cara kehidupan dan aku harap,
aku x kan lupa diri,
aku x kan bangga dan mendabik dada dengan apa yang aku miliki,dan aku harap,
allah makin kuat kan aku untuk terus tersenyum dibumi ciptaannya ini..

aku dh ready dgn setiap apa yang bakal berlaku.
dan aku dah belaja untuk jadi lebih matang
dalam membuat keputusan..
come on husna was 24 ok..
xkan nk mcm dulu2 lagi..

ok aku harap kawan2, family, sidia akan sentiasa
memberi sokongan padu xkira dari belakang depan atas atau bawah..

btw i love u guys,
thanks 4 ur time..

xoxo
p/s : dear en tunang, saya nak jadi istri misali.. hehehe (tetibe plk kan)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...