Thursday 21 March 2013

Nak cincin baru boleh?

assalamualaikum, selamat pagi, moning,
hai hey ..

ok the entry untuk pagi2 bute ni kan..
tetibe aku bangaun dgn sungguh awal untuk
memenuhi impian aku atau dalam kata laim, melengkapkan
aku pnyer wishlist utk taun ni,
doa doa semua ok.. aminnnn

ok back to title,
aku cuba memberi cadangan bernas untuk en tunang aku
bahawa aku nk tukar cincin tunang yg
mama dia sarungkan dkt jari manis aku
almost ayear before

me : sayang can i change this ring to new one? (muka penuh harapan)
en tunang : can, but how about thet ring?

so bile tunang aku ckp cmtu, aku pn blur kejap, nk tukar ke, nk jual ke, nk traed in ke,
Atau nk simpan so ad dua cincin tunang,

setelah dicatu2 dengan penuh sabar, aku ckp ngan tunang aku yg aku nk trade in..
so die kata
"tepulang kt sayang la, tp kalo tukar cincin x tukar tunang kan?"
OMGoshhhhh, statment maut die bagi,,

dear en tunang FYI, saya ni ad awk sorang je, nak kawin dh pon en tunang oi..
heheeh lawak je perangai die,
sangat takut aku tinggal die, n aku pasti aku x kan tinggalkan die,..
hanya mati je akan pisahkan aku dan dia..
insyaallah..

xoxo

this is my old ring.. kalo dh dapat cincin baru nti i upload bnyk2 okeyh..

thanks for ur time guys..

cincin i xde batu sbb i x minat emas.. hehehe
nanti kawin batu cave aku letak kt cincin haaaaa ok?

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...