Wednesday 13 March 2013

musnah dan senyum


walupunn...
eh sory2,, assalamualaikumm.. hekhek

sambung balik walaupun harapan aku dah musnah
hancur
lebur
pecah
berderai.
hah dan mcm2 lagi yg sewaktu dgn nye..

namun aku tetap senyum..
xpe la bak kata tung ku yg senget tu kan..

rzki ad di mana mana ad di kokdiang, di kangark..
hahahaha
dalam kehancuran harapan yg berkecai ni..
datangkah satu harapan baru bile
aku call bapak aku yg baik hati lg penyayang..
dan die bersetuju untuk cadangan bernas aku tu,..
nk tau ape cadangan die..
membeli kereta secara CASH.. hahahah

gile kaya kau beli kete cash..
xpe ni la namanya mencari rzki untuk anak anak..
hahah tq abah...

so dgn cara ini..
aku dh x yah nk pk..
loan bank islam yg tak tau la
knaper wahai bank islam
korg buat law mcm tu..
mcm x masuk akal sama sekali..

btw
aku still hapy coz
ak dapat jgk apa yg aku nk walau pun x la semahal preve
x se gah ferari,
ianya cukup hebat
sbb share duit ngan abah..
dapat sponser kau.. hahaha

thanks abah
i love u more lah..
to mama,
nanti una bawak ma g NSK yg ma suke sgt tu k..

to my tunang.. lets move far..!!!
langkawi?
jb?

hahaha

xoxo :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...