Wednesday 20 March 2013

selesama dan En.tunang

hai nite guyss..
(tetiba ckp org putih pahai tah)

ok enry for tonite..
hahaha
harini aku sangat rajin mengupdate entry

ok mungkin xde yg berapa spacial utk aku harini,
sbb selesema melanda,

tp bukan pasal selesema yg aku nk cite
its about my fiance
aka tunangku yg senget tu..
(senget2 pn cinta hati aku)
ok arini aku xtau la pahal
aku ni sng btl meleleh ayak mata

he so sweet
he so coolie
he so awesome
he so make me melting

arrhhhgg blh gila jap
mane x gilanyer..
dh bape lame aku knl die,
for the first time
dia sgt buat aku melting melting
dgn ayt2 yg aku x pnh sangka kuar
dari mulut dia..

aku bersyukur sbb tuhan hadiahkan dia utk aku,
aku tau dia yg terbaik, tercantik, teramat sempurna,
dan semua ter lah..
xpnh buat aku marah, slalu buat aku ketawa sekuatnyer..
sbb dia kata die suka aku ketawa, coz
bak kata dia,, when u laugh i kow u will forget about ur problem for a while

sentap jap, terharu,
thanks dear for being with me for this long, n hope for even till
the end of my life..

n i realy hope semuanya lancar.
masa bepan kita tingal bape bulan je lagi..
dan saya milik awak selamanya
insyaallah..

sy tau tuhan kurniakan awak untuk saya
sebab awak adalah yg terbaik utuk saya..

LEBIU MOHD IZUAN SHAH <3

xoxo





No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...