Tuesday 26 March 2013

Kawin oh kawin



assalamualaikum.


selamat pagi, harini,,
aku nk story2 pasal nk kawin.
hahaha

disebabkan kenduri aku dh x berapa nk lama lg kan..
so aku nk cite ape persiapan yg aku dan buat..
of pertama
yg aku dah sattlekan adalah hantaran..
aku boleh suggest kat korg2 yg bakal kawin jugak kan
korg beli barang2 sikit2,
sebab ape,
aku merasa gak la
konon2 nk bli skali semua..
skali perhhhh barang LELAKI mahal gile yoppp.
so aku pn buat la
percaturan bijak dgn tunang aku
yg mane kitorg beli barang masing2 n then tukar..
so aku berjaya mengikut budjet yg ditetapkan,
tp dia?
hahaha padan muke, sape suruh pilih mahal2 hamik kau,

hahahaha

btw alasan dia'
'kawin kan sekali je'
alhamdulillah kalo nk kawin sekali..
ok sattle bab hantaran..


next step
yg bab katering,pelamin,n dewan diuruskan sepenuhnya oleh mamaku sayang.
so kitorg pn tgh menservay2
nak buat kad kawin, baner, banting doorgift stiker, an so on so on
aku bernasib baik gak la sebab, b4 ni aku pnh buat printing so aku dh tau kt mane murah nk print.
cuma masalahnyer.
xkn aku nk prin ketas kosong kan..
so aku pn mencuba menghubungi beberapa kenalan yg aku tau
dorg SUPERB dalam designing..
so sekarang tgh tngu harga je,,
harap2 harga dia x la buat aku sakit jantung
untuk kali kedua..

hahahaha

ok next photography
cadangan bernas tunang aku
'syg kita amik gmbr sendiri je la hp kan ad'
puiittthhhh eh tu cadangan ke ape eh?
haish pening dpt tunang suke buat lawak ni..
ari2 ketawa sakit perut.
so aku pn tgh la cari2
n tgk KIV cousin aku untuk amik2 gambaq nanti..





setelah dicatu2
untuk perkara2 diatas..
kami telahpun mengeluarkan belanja

dekat RM20k OMGGGGGG

 mane nk cri duit lg ni haishhh..

so sape2 nk kawin tu. make sure korg dh siap saving..
melainkan
fmly sponser xder hal
korg boleh lengang kangkong naik atas pelamin.


this it what my mum say :
BIA RASA SUSAH CARI DUIT NAK KAWIN, BARU KORG HARGAI PERKAHWINAN TU.

thanks mama untuk kata2 tu..

xoxo


                                     

                                                cukup x duit ni nk buat kawin? hehehe

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...