Wednesday 20 March 2013

Harapan untuk esok


hai entry of the day,
hahaha harapan

kalo kata pasal harapan ni, macam2
org pk, harapan nk
dpt bf hansome ala2 man belon la
(man belon hensome ke?)
harapan nk pakai kereta feraroroshe la
(btl ke aku eja? lantak la)

setiap org ad harapan dia masing masing kan.
dan setiap org ad harapan die tersendiri,

harapan aku adalah untuk hari esok
segalanya lancar..
aku harap sangat
esok esok dan esok..
pls la ni last ni..

knape aku berharap dgn esok? sbb

esok aku ad appointment dgn ABAH haha
tu jer nk cite..

choi kan perangai,,

harapan untuk esok agar aku akan membawa pulang sesuatu
apabila balik..
dan harapkan esok
aku x pulang tangan kosong..

gile kau baru blh jadi retis cmni kan..

hahahaha.
ok..
sory entry bersepah utk paham skit arini..

xpe nti next entry aku bg tau harapan aku tu jadi "harapan"
atau kenyataan..

p/s to my en tunang : saya akan pastikan saya dapat..

xoxo husna

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...