Monday 24 February 2014

Application Baru - DAYRE.ME

Assalamualaikum. :)


haaaaaa, apa ada App baru kat google play?
what?
untuk orang yang gilekan media sosial macam we olls ni takan la
tak nak up to date kan.. kene la amik kesahkan..
har har har,

ok dayre.me adalah satu App baru yang baru diketahui oleh aku la sebenarnya,
die mcm media sosial lain jgk ada follow2 and comment2 ni..

App ni die punya kelainan adalah, die mcm diary untuk cerita one hold day ape yg korang buat + masukkan gambar (yg ni aku over suka) ngehhhh.. bezanya dulu diary org lain takleh baca,
sbb banyak love story ala2 princess kan hahahahaha, (aku pun buat)
n now diary korang, korang boleh la share dgn org lain.. so supaya orglain pun boleh la nk update ape2 terbaru pasal u alllsss tu.. but jgn la korang story bnde yg boleh mengaibkan diri sndiri ok.. and dalam masa yang sama korang boleh la flashback or trowback bile dh ujung tahuh, tgk dlm 365hari tu apa yang korang buat, memory ke mimpingeri ke kannn.. so boleh diabadikan di alam maya ini.. mcm konsep blogging pn ad gak, n beza dia blog boleh cantik2 kan, ni tak boleh, so semua org same je,.. hekhek so aku memilih untuk tetap ber blogging.

so ape lagi mau tunggu, untuk kaki media sosial.. jom la download!!!

hahahaha malangnyer aku takleh nak download sbb phone aku zaman batu, so tak support.. sape yang android 4.2 ke atas boleh la nk download.. so nampak la korang ni tak ketingalan zaman mcm haku ni.. hahaha

ok taknak kalah, balik, disebabkan mr.H dah beli phone baru yang lebih cangih dari aku (jelous)
aku akan download kat phone die harharharrrr..

ok selamat mendownload ye kawan-kawan..

thanks 4 ur time People..
xoxo Puan Husna

p/s: makin banyak media sosial yang muncul, tp gunalah media sosial sebaik mungkin ok.. :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...