Tuesday 9 April 2013

Vacation And New Husna

assalamualaikum..

setelah berapa lama aku x update aku pnyer
ruangan mengumpat ni kan.
sebab aku dah jahanam kan 1 PC kat office aku
dengan memasukkan virus virus cinta kat dalam tu..
hahahaha

ok now aku nk story what happen in a few days ago
yg tetibe aku hilang kan..
i know nobody cares..
but i cares..

hehe
aku pg vacation ngan tunang kesayangan aku yg tercinta
mane aku pegi??
tmpt paling aku suka dalam malaysia its JB yooo..
hahah
msti korg pelik knape aku suke sgt g jb tu kan..
JB ni mungkin korg nmpk mcm biasa,
but untuk aku ianya sgt sgt luar biasa..
berjuta kenangan, beribu tangisan dan beratus tawa
yg akan aku kenang bile ak disana

my fiance was said
"sayang teringat kenangan lama ke?' (dengan senyum perli)

hehehe
aku x la ingat sangat kenangan lama pn, just
saja kenang history2 aku waktu duduk johor x berapa lama dulu..
its fun sangat sangat seronok.. aku x tipu. JB best
with fren yg aku rasa dorg sangat AWESOME gile

so aku tau JB akan tetap jadi bandar bersejarah untuk hidup aku..

aku harap aku dapat duduk sana lagi suatu hari nanti..
sbb ape?
sbb bakal suami saya org JB hahaha..

p/s : JB i will never forgot all what happend in my life here forever..
       JB make my life AWESOMEEEE

*tp org JB bawak kete slow sangat heheh pls improve u guys driving skill ok..



mak datin bajet2 banyak duit haha


org JB yang xtau jalan JB hehe


dia lah pemandu saya yang setia.. lebiuuuu lah



No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...