Tuesday 2 April 2013

Alhamdulillah!

assalaumalaikum,..
selamat petang kalian...

hehehe
alhamdulillah, itu adalah
satu ungkapan yang akan diungkapkan
seorang muslim
bila mendapat sesuatu yg diingini, kenyang pn boleh,,
atau mendapat sesuatu berita baik,,..
pertama sekali adalah memanjatkan syukur pada yang maha esa..

tak lepas dgn diri aku..
aku sendiri sangat2 bersyukur setelah sekian lama,
kini apa yang aku impikan aku dah dapat

walaupun dugaannya hanya allah saja yang tahu..
tp aku tetap bersyukur..

dan sekarang
tiba masa untuk aku tunaikan janji aku pula pada yang maha esa..

dan aku harap semuanya akan ok.
hajat untuk tgk mama tersenyum, aku dh berjaya..
cume abah je x brape nk senyum..
mane nk senyumnyer abih duit die aku kejekan..
hahaha
xpe la abah nanti una ganti la..

tq abah..

ok masa untuk bejalan2 jauh.. dan harap2 semuanya
xder apa perkara buruk berlaku..

insyaallah..

so JB here i come..

xoxo love u guyss
thanks 4 ur time..

p/s : nk tau knape aku bersyukur????
  hehehe xyah la.. nanti sape2 yg jumpa n mamber2 aku yg kenal jmpe tau lah kenape ekkk..

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...