Friday 12 April 2013

Jumaat itu Friday

assalamualaikum,
salam jumaat buat semua yg setia membaca hahaha katanya.. baca ke?

harini enry pasal hari jumaat.
ape yg menarik pasal hari jumaat ni kan..
untuk semua umat islam ianya mmg menarik
sebab hari untuk melipatgandakan pahala..
so gunakan elok2 ok jumaat korg..

now nk story mory what great moment of my friday pulak.
haha
harini aku sangat2 gembira..
bangun pagi2...
BRRROOOOMMM!! (start kete)
konon2 nk pegi amik tunang aku balik keje pukul 6.00 AM
baru lepas subuh tu

dalam pale otak aku yg cerdik ni pn berfikirlah..
eh awal ni nk g amik die,
kalo ikut distance nk amik die dari umah aku, baru 15 ke 20 minit je..
so xpe la awal dapat aku lepak2 jap..

hah sampai je kat trafic light puaka..
jeng jeng jeng..
aku pn paling seronok nk kene main brek kt citu
sebab ape...
KESESAKAN LALU LINTAS..
OMG xkan pukul 6 pagi korg dh kuar..
come on la..
xkn aku nk kuar kul 3 pagi baru x jem..
choiiiiiiiii..
aku pn dengan panas hati sabar lah dalam JEm yg melekat tu.

sampai je tmpt keje tunang aku.. aku tgk jam..
WHATTTTT!! dah pukul 7.00AM,
gile ape wehhhhhh
aku slalu xsampai 15 minit padahal x jauh mane pn

aku pun memekik kat tunang aku..
'syg start from now saya x nk drive g keje. mcm org gile'
tunang aku blh sengih2 je ketawakan aku sbb sangkut jem..
xpe sabar2..
dah KL bkn tmpt yg bagus untuk berkereta ke tempat kerja..
baik aku naik kuda la..
dah tentu2 laju..

p/s = to all driverssssssssssssss (bnyk skit 's' die sbb ramai sgt kan) pls la.. simpan kete korg kt umah.. sila naik binatang lain utk ke tempat keje ok..
jangan jemkan jalan yg dh sedia jem tu..

penat bhaiii dok dlm jem..
duit abih ati sakit.

ok thanks 4 u gus time.. lobiuuuu more..
xoxo

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...