Thursday 6 June 2013

si jakun!!

assalamualaikum,

jakun perak batak penan.
hahaha
semua tu blh la di beri kan kepada ak
kenapa?
hahaha
dlm teknologi yg serba morden ni kan,
aku arini lah bru tau blog boleh di update melalui android.
nampak x betapa jakunnya aku kan kan
hahaha tp aku x heran org nk ckp ak ape pn kan
yg penting aku treasure sndri untuk cri perkembangan semasa,
hahaha
ok untuk 2 yg baru2 nk berjinak dalam dunia internet
atau blog mcm aku ni kan
blh la update melalui hp korg yg cangih mangih tu kan,
dgn search kt play store ke store play tah cmtu lah name die untuk download ap yg korg minat, oriteee
c ya bebeh,

thanks 4 ur time,
xoxo love u guys darllll

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...