Thursday 6 June 2013

pengila kyoto protocol :)

whats new pussycat!!!

hahahah
ni salah stu lagu band yg
tetibe muncul dlm hidup aku,
dan aku ngah gile ngan band ni,
mungkin dari luaran org akan ckp
aku ni minah new boys,boboi dan seangkatan dengannya,
hayooo deeee
kasi ketuk kapla kuat2 la,
aku mmg dilahirkan utk mencintai muzik,
dan ak juga salah seorang pengkritic
tegar dalam bab muzik,
x pelik la kalo smpai tunang ak pangil aku
si kaki kritik,
hahaha
ak tau bnyk bnde kitorg x sehaluan,
tp kitorg punyai minat yg sama dlm muzik,
back to kyoto,
aku jatuh cinta dgn band ni start from versus n aku blh melting gile bile tgk si fuat tu nyanyi
mmg xleh dinafikan,
suara die just so so,
tp aku x heran bnde tu
yg buat ak melting melting lg adalah
kerana aregmnt muzik yg segar i ruang telinga
bak kata loque
n skrg aku tgh cari lagu baru dorg ft dgn liyana fizi yg awesome tu, jelita,
hehehe walaupn dorg kalah aritu, dorg tetap mng kt hati aku

hahaha mampu?

n dlm proses mencari even mne dorg nk form ak ak tepacak utk tgk dorg,

kyoto protocol super great!!!

love u fuad!!! hahah tetibe
marah tunang aku,

hehe joke je,
ok c ya
keep rocking my ears ok
love u guysss
xoxo from me!!

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...