Friday 21 June 2013

kesabaran adalah kekuatan dalaman.

assalamualaikum,

kesabaran bukan mudah untuk di bendung,
kadang2 ia diluar kemampuan untuk di tahan,

manusia penuh dgn hasat dengki iri hati dan tidak sedar diri.

ak masih disini memijak dibumi yang nyata,

kini aku sedang tersenyum melihat
org2 dikeliling aku untuk terus merosakkan aku,
menghilangkan kesabaran aku,
tp alhamdulillah aku masih tersenyum disini,

maaf kalini awak x kan berjaya dengan kuncu2 awak untuk menjatuhkan saya,

saya yakin kebenaran itu ad,
dan alhamdulillah kebenaran itu kini jelas didepan mata.

xperlu berdalih,
xperlu berlindung,
kerana kini segalanya telah terbukti,

aku bersyukur kepada allah,
dan aku percaya, dia mampu membantu aku,

terima kasih allah,
aku ingin terus tersenyum dan lihat apa pula permainan mereka kali ini. tahniah!!

xoxo love u guysss
assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...