Sunday 23 June 2013

jerebu

assalamualaikum,

hai semua prg bercerita bnde yg sama harini,
iaitu pasal jerebu,
so aku pn xnk lepaskan peluang nk cite la sebe sedikit pasal jerebu kt kawasan aku ni,
ok
aku masih bersyukur walaupun jerebu kt tmpt aku ni agak menyakitkan mata,
alhamdulillah ianya xlagi seteruk di muar melaka dan seangkatan dgnnya,
so harini pn aku xde lngsung keluar rumah, sbb tekak dh batuk beberapa hari,
mungkin akan sampai la semput aku x lama lagi,
so kepada u guysss,
kurangkan activiti luar,
jgn bakar ape2 la buat sementara ni,
kita doa semoga allah turunkan hujan
untuk redekan sikit jerebu ni insyaallah,

ok t.care
xoxo from me.
love u guyssssss lootttsss,

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...