Thursday 10 March 2016

TUDUNG TERBARU WANITA ONLINE

Assalamualaikum..

sekarang mmg dah menjadi trend untuk sentiasa up to date pasal fashion, yer la semua nak berlumba-lumba nak make sure diri kita ni tak la kuno sangat, ape yang terbaru n trendy sentiasa kita tau kan.. hahaha kalo perempuan and level-level hakak hakak ni ape lg yang sentiasa di kumpul kalau bukan TUDUNG. semua nak jadi hijabista kann, sbb skrg ni yang bertudung pun boleh ber fashion tauu dari jenis Bawal, Siakap, Cencaru, Shawl la semua la mesti nak kene update kan tudung ape yang terkini.



tp dalam nak up to date tu pun.. setiap org masih punya cita rasa tersendiri.. ada yang suke pakai selendang, ada yg suke pki tudung ala2 budak sekolah, ada yang suke gaya turban, tp kadang2 takde masa nak keluar ke kedai nak cari tudung.. yer la nak belek2 kat kedai.. mane taknyer dah paham sangat kerenah hakak hakak ni kalau bab memilih tudung lah yang paling lama.. 

so sekarang korang tak perlulah nak berdiri lama-lama dekat kedai belek belek last2 tak beli, n buat sales girl kedai tu jeling korang sambil flip tudung kan.. haha sekarang semuanya boleh dapat di hujung jari, dari nak cari tutorial lilit tudung, sampailah beli tudung terkini online, semua boleh buat dengan ada internet! lantak la korang nk belek dari pagi sampai ke malam ke ape.. dan yang penting semua nya trendy ok..



mcm dekat ZALORA, mcm mcm jenis tudung ada, korang boleh pilih je nak yang mane yang berkenan dihati..ape lagi pegi la terjah ZALORA tgk ape tudung yang best sekarang.. heheh

ok aku pun tengah nak terjah ZALORA ni yer la almatlumlah kita mommy2 ni dengan anak kecik, nak keluar bershopping tu mmg kurang nooo mase, so online lah pilihan terbaik.. click click sampaiiii ke riba eehh.. heheh

ok thanks for your time
xoxo Puan Husna

2 comments:

  1. Betullah... sekarang membeli online dah jadi perkara biasa.
    Apalagi kalau nama tudung tu macam-macam fesyen ada.

    ReplyDelete
  2. Huhu..Betul..Time sy dalam pantang dulu gini jgk penyakitnya..Haha

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...