Thursday 21 May 2015

Product Review : Babeskin Double Serum & Babeskin whitening Soup


Assalamualaikum,,

kebetulan beberapa hari lepas mr.H ada tegur.. 
"yunk kenape muke sayang mcm dah tak jaga ni? jerawat naik, berminyak semua ni kenape?"

fuhhh bile suami dah mule tegur tu paham paham je la yer yang kita dah mule tak menjaga keterampilan diri.. and ape lagi terus muncul bende ni depan pintu.. 

heheheh ape lagiii proses untuk putih sebelum raya pun mule lah beroperasi.. mr.H dok tanya ape tu? aku ckp la haaa haritu sebok ckp tak jaga muke now nak jaga muke balik bg glowing2 mcm
 irma hasmie, hahah tetibe.. 

sooo ni lah product terbaru dari BABESKIN365 ala ni sebenarnyer product keluaran terbaru lepas BEAUTY OUT yang pernah aku makan n review dulu tu... 

inilah dia Babeskin Double Serum & Babeskin whitening Soup


ok jom kite start dengan  Double serum ni,,




dalam satu kotak ni ada 2 botol yang mana ke 2 duanya mempunyai fungsi yang berbeza,, satu Repairing Booster dan satu lagi Ultimate Mega life..


kenapa aku rasa ianya sesuai dengan aku sbb aku punyer kulit muka mmg sangat senang untuk burn kalo kene matahari.. lagi2 org jenis mcm aku ni mmg terdedah dengan matahari pegi keje naik tren balik keje naik tren dengan habuk melekat kat muke semua.. dgn belang nyer.. dgnn berminyakknyer.. so product ni dapat la membantu utk sekata kan balik kulit muka aku..

dan yang paling best.. korang takyah susah suah nak gune kapas muke ke nak cotet cotet sikit2 kat muke then ratakan ke.. just letak je 1-2 drops atas tapak tangan dan ratakan keseluruh muke.. mudah je kannnn.. dan ianya tak de rasa berminyak tau kat muke lepas sapu.. that i likee!..

dan ini adalah ingredients yang di gunakan untuk kedua dua botol yang terdapat dalam kotak ni..



 haaa selain mampu putihkan kulit wajah ianya juga banyak kelebihan lain yang mmg idaman setiap wanita la... 

jadi Harganya cuma RM119.00(sm) RM129.00(ss)
bagi aku sangat berbaloi sbb pakai cuma 1-2 titik je.. so mmg jimat la sbnrnyer kannn
jap lg aku story mcm mane nak beli ok..

ok next item is Babeskin Whiterning Soup


haaa ni paling aku suke sbb pencuci muke dah habis dan mmg berniat utk tukar jenis lain pulak.. disebabkan pencuci muka lame aku tak memberi kesan kepada aku.. hahah

dengar je whiterning msti dah tau kan sabun ni berfungsi untuk memutihkan kulit.. haaa ni bukan utk muke je ok,, satu badan boleh pakai.. 

ada orang yang muka jenis sensitip kan so sabun ni mmg sesuai untuk semua jenis kulit muke.. aku suke pakai die sbb lepas cuci muka pakai sabun ni.. mesti muke rasa tegang je.. best hehehe

harganya pun tak la mahal RM29.00(sm) RM39.00(SS)

 ini juga antara kelebihan lain sabun ni.. selain mampu memutihkan kulit ok!


so kalau nak try or nak beli pastikan barang yang korang beli tu ORI ok.. kang jadi ape2 kat muke kang.. susah pulak.. 


untuk pastikan barang tu ori ke tak .. pastikan korang dapatkan product ini dari 
dan korang boleh berhubung dengan mereka dan tanya terus dengan mereka mcm mane nak order ok.. jangan beli atas tangan orang.. bkn ape pastikan die pengedar sah baru beli.. takut takut jadi ape2 kang menyesal pun takgune raya muke sorok bawah bantal kang... 

ok bagi yang berkenan tu boleh la try dapatkan segera ok.. dengarkata product ni pun tengah hotsale ni.. nanti aku bg testimoni ape jadi kat kulit muke aku ni lepas pakai product ni ok!

thanks for your time
xoxo Puan Husna



7 comments:

  1. wahhh mesti cantik dan glowing glowing selepas ini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula jangan smpi akak tak kenal una sudah heheheheh

      Delete
  2. mesti Glowing Kita , Macam best je Nil nak try

    ReplyDelete
  3. jangan cantik sorang-sorang kakak! hahahaha :D

    ReplyDelete
  4. Alaaa muka kak Una memang elok dah. Kalau pakai ni habislah makin elok! T-T Dah boleh belanja Nad pulak hehehe

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...