Friday, 3 April 2015

#Nuffnang - CPUV Perfecto & SenHeng

Assalamualaikum.. 

salam jumaat to all readers,
 maaf la lame dah tak up entry and banyak jugak entry yang tertunggak ni.. haishhh setelah beberapa minggu di uji bermacam2 dugaan kini baru rasa boleh bertenang dan boleh kembali seperti biasa.. 

mcm jugak dengan CPUV dari nuffnang ni.. alahai sian Nuff, lame dah i tak memuji muji bodek2 nuffni,, jangan merajuk ye cayang hehehehe.. btw dalam ketandusan kekeringan entry dan semakin bersawang.. nuff tetap berbaik hati nak juga menempelkan CPUV dekat blog aku. walaupun dah lame aku ttp nak up jugeee tanda cinta ku pada Nuffnang. hehehe

TQ so much my dear love pumpkin Nuffnang.. hahaha *bodek lagi lagi dan lagi


kali ni CPUV dari Perfecto dan SenHeng.. haaa kalau yang singgah nampak berjoget2 tu sudi2kan lah menekan2 nyer yer.. Terima Kasih again Nuffnang.. love you.. 

Thanks for your time
Xoxo Puan Husna


p/s: sesi berpantang!.. nanti up entry pasal berpantang ok!

11 comments:

  1. masa kita sampai dia takde...lain kali datang lg ye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah takpe kalo die takde kene seru seru sikit baru die muncul! haha

      Delete
  2. Replies
    1. Alhamdulillah :) nuff ni baik hati pulee haha

      Delete
  3. Replies
    1. mmg duit nuff ni pun nak buat belanje kau jugak kan.. hahahaha

      Delete
  4. tahniah . murah rezeki tu . huhu

    ReplyDelete
  5. Mak aih! Rezeki tu. Alhamdulillah. Syukur!

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...