Tuesday 9 July 2013

salam ramadhan

assalamualaikum,
mlm ni dh start terawih, esok dh mule berpuasa,
aku excited sikit puasa taun ni.sbb this is last year berpuasa sebagai seorang bujang,
alhamdullilah,
tahun ni jugak bnyk bnde yg aku rasa happy nak sambut ramadhan ni,
masing2 ad cerita tersendiri dgn bulan puasa kan,
ok aku nk cite what gonna happend puasa tahun ni,
tahun ni
aku ngan tunang aku dh pn dapat
satu tapak bazar ramadhan utk kitorg meniaga,
ape aku x cukup duit?
duit bkn menjadi bende pertama aku kejar wktu niaga nanti,
ape yg aku nk ialah, merasa sendiri mcm mane org meniaga dibulan puasa utk mendapat rzki yang halal,
dan aku tahu dan yakin,
allah tu dh sediakan pintu rezeki yg luas untuk org yg ingin mencari rezeki yg halal, dengan niat ikhlas kerana allah.
so esok juga aku akan start meniaga air minuman kat bazar ramadhan desa serdang, blh la dtg beramai2 ye nanti meriahkan suasana, yg ad cuma setahun sekali ni je,
semoga ramadhan kalini akan lebih memberi barakah,
kepada setiap umat islam yg ikhlas melaksanakan tangungjawab mereka dengan harapan balasan pahala yang belipat kali ganda dari nya, insyaallah,
bersamalah bermuhasabah diri agar ramadhan kali ini kita gunakan sebaiknya,
salam ramadhan
thanks 4 reading love u guys,
assalamualaikum

Salam Ramadhan :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...