Wednesday 31 July 2013

last day of july :)

assalamualaikum

hari terakhir dalam bulan july bagi tahun terakhir aku sebagai seorg bujang.

hehehe

dalam semangat mood raya,
xlupa jgk aku nk say hello to aug
sbb in aug bi mcm mcm akan terjadi, n hope aug tahun ni lebih memberi semangat kepada aku.

list to do

-borang dh kene anta
-hiv test en tunang
-cari door gift
-kad kawin dh kene print,
-bday en tunang nk bg ape?
-raya nk pg mane?
-2 bulan terakhir srbagai bujang

hahaha
so tingal sisa sisa masa sebagai bujang aku kenelah gunakan sebaik mingkin kan,
ape aku nk buat?
hahah xla buat ape sgt just
enjoi my single time dgn pg berjimba dgn kawan2,
duduk ngan mama,
spen more time with family
hehe

dan doakan semuanya akan lancar insyaallah,

so how ur july?
n what your aug will be?

hah amik omputih terukkkk.

ok xoxo
thanks 4 ur time.
love lots

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...