Tuesday 21 May 2013

kesah ke jahh???

maaf gambar lama sbb tu kurus.. hehe
assalamualaikum,

selamat tgh ari,
arini hati bebunga riang
sebab rasa sangat excited nak jadi binik merangkap bibik..

ye la kalo bkn kita jadi bibik xkn nk hired bibik plk..
xkuasa jah,
kang laki aku kawin ngan bibik..

ok story 4 today,
masalah manusia dan hati,
kdg2 aku x berapa paham manusia ni kenapa?
ad je masalah walaupun org lain x bg die masalah pn..
pastu sendiri nak sentap sendiri nak mencarut..

ish ish x baik menarut kerang pahala..
hehehe
(nasihat tok diri sendiri juga)
ok,
nak bg tips sikit untuk org yg x penah nk berpuas hati ngan aku,
sedangkan aku x penah kenal n kacau idop ko tu.
pls la bawak2 tarik napas, istifar banyak2 ok,,
aku x de masalah ngan korg, aku pn dh maafkan segala kesilapan korg kt aku,
sory yer aku bukan jenis dendam,
tp kalo dh kene tepek ngan mulut lezer aku ni kang jgn nagis yer..

aku pn nk mintalah maaf kalo aku ni ad buat dosa ngan ko,
come on dh besar kan, jgn ckp jer suruh org jd matang, tp diri sendiri
terpekik2 maki org,..
matangkan diri anda dlu ye..
kalo rasa ad iri hati ngan aku ni,
 so irihati lah utk perkara yg baik..
yg jahat2 tu kasi kuburkan yer..

last but not leas
HUSNA SAYANGGGG SEMUA!!!
n kesah ke jah oiiii!!!

xoxo love u guys + peace + love Allah

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...