Monday 13 May 2013

diet for wedding!!

assalamualaikum,,

disebabkan wedding aku ni dh x berapa nk lama lg kan,,
5 month left. OMG OMG OMG

ok
setelah ditegur beberapa kerabat,
'una nampak gemok sikit"
ok bukan sikit la kan sebenarnya,

form 43 going to 55,
kira la sendiri blaja math kan,

hahaha
so mama aku pn menasihatkan aku
sebb baju nikah dh g anta tempah,
risau takut x muat,
aku pn kene lah menjalankan sesi diet tegar. untuk kawin.

yg tunang aku ckp plk, ala comel ape tembam,
yg fmly kata, huihhh gemoknya..

mane nk dengar?
ahahaha what the ever

aku tekat nk diet jgk lah kan,
so aku dh lantik seorg pakar permakanan dari JB untuk membantu,
dan dia adalah tunang saya..

hahaha
die dah tetapkan menu untuk setiap hari,

morning,
+pisang 2
+susu (omg i x minum susu la)
+air masak 2 gelas

tengah hari
*msti blh makan ayam kan? harapan la hoi,
+nasi suku pinggan /nasi satu gengam tngn
+sayur /ikan rebus (make sure no oil)
+buah betik or jambu batu
+air masak

malam
+buah sahaja
+minum air masak banyak

hem aku bersetuju lah dgn menu dia, sbb dalam masa yg sama mmg jimat la kan duit die,
hahaha so die blh la nk beli rokok die bekotak2 sbb dh cut duit mkn aku,
hehehe
tp x pe, untuk wedding aku sangup

aku akan pastikan aku kurus balik yeeehhh ahaha

thanks 4 ur time,, love u guys.
xoxo


No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...