Thursday 16 June 2016

SUNAT ANAK PEREMPUAN di KLINIK MESRA

Assalamualaikum,

salam ramadhan buat semua.. Alhamdulillah tadi telah selamat mengkhitankan (sunat) si rarah yer lah dia pun umur dah 4 bulan setengah,, org kata time yang molek lah utk sunatkan dia..

so alang2 harini ibu tak berapa sihat, dan ayahnyer pun kepenatan sbb semalam buat order banyak.. so harini sempatlah curi masa utk pegi sunatkan si rarah kejap.. mule2 mencari2 jugak kat mane nak di sunatkan si rarah ni.. cari punyer cari.. teringat clinik yang slalu aku pegi utk buat cekup or ape2 lah..

KLINIK MESRA

klinik ni terletak di pinggiran seri gombak.. so aku call dulu tanya samada boleh atau tidak utk sunatkan baby girl kat sini dan dia kata boleh.. so aku pun terus je pergi bawak rarah utk di sunatkan..

so selamatlah sudah si rarah disunatkan,,, dan mule2 aku ada call clinik lain tanya tentang sunatkan baby girl dan dia kata harga rm45.oo, tapi aku buat kat klinik ni.. RM18.00 sahaja ok.. bile aku tgk proses yg dilakukan.. aku pun terpikir.. ape yang mahal sgt sampai rm45??? sedangkan alaaahaiii
dia cuit sikit je bg berdarah then dah siappp...

so bagi yang tengah cari tempat nak sunatkan baby girl bagi korang yg area gombak ni.. boleh la g clinik ni.. doc nyer pun ok je... so selamat bersunat.. eeehhhh

thanks for your time
xoxo puan husna

7 comments:

  1. dah selesai ye..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...Masa sy bwk Qaisara dulu..Sy yg takut lebih..kiki

    ReplyDelete
  3. Bole tau ape no klinik mesra tu?

    ReplyDelete
  4. Klinik wat x tuk bdk pompuan tp dh 2 thn...sy amik ank angkt sy tnya mak dia...dia xwat lg

    ReplyDelete
  5. Kalau anak perempuan 5 thn blh sunat kat situ ke? Brp harga ya . Blh bg no contact?

    ReplyDelete
  6. anak saya 4tahun boleh sunat kat klinik nie ke ? boleh tau no klinik nie please

    ReplyDelete

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...