Monday 11 November 2013

makcik-makcik!

assalamualaikum,

almost 10days to be a wife.

hahaha bajet cm lame sangat.. tp ape de kesah
yang penting aku dh ada hubungan yang halal..
gituuuu..

ok first bile dh mula hidup berumah tangga ni,
mula lah rutin2 makcik-makcik kan..
g pasar beli barang dapur..
kne g kenduri..
kene g cari perobot umah..
nak tukar langsir n macam macam lah..

and aku dh rasa perubahan hidup yg dulu asal boleh je..
sekarang kene makesure semua perfect dimata suami..
mmg terasa mcm macik-makcik sgt sekarang..
bile kuar dah kne jaga penampilan diri..

paling penting adalah dh mula behave dgn perangai..
sampai org jiran2 kt umah semua pandang kitorg mcm couple yg duduk serumah.. hahhhh
sila la pangil JAIS kalo nk kepastian..
(cehhh belagak kan)

hahaha btw
aku happy dengan kehidupan sebagai seorang istri
dah mula tanggungjawab baru.
n alhamdulillah aku dikurniakan seorang suami yg sgt sgt sgt understanding.
pandai masak, rajin mengemas.. hah betuahnyer badan..

ok wish us ok..
n pray for us..

saya sayang suami saya yg comel tu hahah puji suami sendiri dpt pahala ok..
ok bye. c ya
thankx 4 read


No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...