Tuesday 13 August 2013

duabulan terakhir

assalamualaikum,
selamat pagi,
disebabkan aku dh duahari
duduk office sorg2, so aku dijemput utk melajukan jari aku menaip dari hati,
perrrhhh mampu?
xpe mampukan je,
ok nk cite pasal title atas tu,
kenapa dua bulan terakhir?
sbb ni adalah bulan bulan terakhir
aku berdiri sebagai seorang bujang,
so lepasni, dh pgang title lain, dh ad tanggungjawab baru,
ok dalam masa dua bulan terakhir ni ape yg aku dh buat,
hahahaha
best kot, semuanya hanya bayar tp blm buat pape,
sbb bz sgt keje,
bz sgt raya
sampai preparation semua blm d pikir,
jangan sampai last minit kelam kabut
sudah padan muka la cite die.
ok
semuanya insyaallah aku akan start next week utk pg beli barang utk
buat doorgift
mungkin sangat sibuk lah nanti,
so kawan2 jgn ajak sy jalan yer yer,
ok next aku tgh cri tmpt utk photoshoot pre wedding,
n x tau nk buat consep ap.
kalo ikt en tunang mampus keras die xnk,
so uolllss yg nk kawin tu,
jgn tiru mcm sy eh buat keje last minit,
mungkin org kata lambat lg, korg ingat dlm 2 bulan tu boleh sattle semua ke? blm tentu choooottt,
ok lah nk sambung main game jap, hah?
biase la raya2 ni sorg plk kt office mmg game la mknan aku,
ok have a gread day u olllssss
thanks 4 read,

ps: kepada en tunang be prepair for our big day ok.
u will take a big responsibility on your shoulder.

btw lebiuuu en tunang.
ok he realy love this kecik, tp xpe pas kawin I belikan yg besar plk ok.. :)
 

No comments:

Post a Comment

thanks for reading, jom share pendapat tentang post ni (^_^) TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...